Eγκαταστάσεις / Υπηρεσίες

Αίθουσα Συνεδρίων

Το Bio Suites Hotel είναι ιδανικό για συνέδρια, επαγγελματικές συναντήσεις και άλλες εκδηλώσεις με χωρητικότητα μέχρι 120 άτομα. Την αίθουσα χαρακτηρίζει η κομψότητα και ο άρτιος τεχνολογικός εξοπλισμός που αποτελείται από:

  • Πίνακα
  • Laptop
  • Ενσύρματο και ασύρματο ίντερνετ
  • Μικρόφωνο
  • Προτζέκτορα
  • Προτζέκτορα με φιλμ/σλάιντς και σταντ
  • Τηλεχειριστήρια
  • Οθόνες και συσκευές
  • Ασύρματη επικοινωνία
  • Μεγάφωνα

Ο χώρος μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ανάγκες κάθε εκδήλωσης.
Οι διοργανωτές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μεγάλης ποικιλίας γευμάτων και αναψυκτικών για να συνοδεύσουν τις εκδηλώσεις τους.

*Διατίθεται business center με όλες τις παροχές του conference room

Αίθουσα tour operators

 

Στο Bio Suites Hotel διαθέτουμε ειδικό χώρο συναντήσεων με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες. Εδώ οι πελάτες μας μπορούν να βρουν πληροφορίες σχετικά με τα ωράρια αναχώρησης αλλά και στοιχεία επικοινωνίας με τους ταξιδιωτικούς τους πράκτορες.

Ιατρείο

Το Bio Suites Hotel διαθέτει μια ειδικά σχεδιασμένη αίθουσα στην οποία οι πελάτες μπορούν να συμβουλευθούν ένα γιατρό. Το ιατρείο είναι πλήρως εξοπλισμένο σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τις προδιαγραφές για καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση των επισκεπτών μας.

Φύλαξη αποσκευών

Υπάρχει ειδικός χώρος φύλαξης αποσκευών για τους επισκέπτες που αναχωρούν αργότερα μέσα στην ημέρα. Στον ίδιο χώρο υπάρχουν ντουζιέρες, πετσέτες και χρηματοκιβιώτια (διαθέσιμα με επιπλέον χρέωση).

Υποδοχή

Η υποδοχή λειτουργεί σε 24ωρη βάση.

  • Check in 14:00
  • Check out 12:00
  • Late check out αναλόγως διαθεσιμότητας
  • Υπηρεσία δωματίου (10.00-22.30)
  • Ενοικίαση αυτοκινήτου, κρατήσεις για εκδρομές, εισιτήρια κ.ά.
  • Πληροφορίες σχετικά με διαδρομές και τιμές για τοπικά και υπεραστικά λεωφορεία
  • Χάρτες της πόλης
  • Γραμματόσημα και καρτ ποστάλ
  • Ταχυδρομικό κουτί
  • Αποστολή καρτών και δώρων
  • Υπηρεσία στεγνού καθαρίσματος / πλυσίματος / σιδερώματος με επιπλέον χρέωση
  • Αλλαγή πετσετών κατόπιν αιτήματος
  • Ιατρός διαθέσιμος στο ξενοδοχείο
  • Εύρεση διανυκτερεύοντος φαρμακείου
  • Δανεισμός tablet
  • Κοινόχρηστος υπολογιστής
  • Εκτύπωση – φαξ – σάρωση – φωτοαντιγράφηση
  • Αποστολή λουλουδιών (με χρέωση)
  • Αποθήκευση απωλεσθέντων αντικειμένων για ένα χρόνο
  • Κρατήσεις για πρωινό νωρίτερα της καθορισμένης ώρας, μεσημεριανό στο δωμάτιο και κλήση αφύπνισης
  • Αλλαγή συναλλάγματος
  • Ενοικίαση χρηματοκιβωτίου
  • Πετσέτες πισίνας και θαλάσσης
  • Κρατήσεις για την ελληνική βραδιά
  • Κρατήσεις για το εστιατόριο α λα καρτ
  • Πληροφορίες για ειδικές προσφορές
  • Βιβλιοθήκη
  • Πρόσβαση στο διαδίκτυο στους κοινόχρηστους χώρους
  • Κεντρικό χρηματοκιβώτιο
  • Υπηρεσία μεταφοράς αποσκευών

Γάμοι

Η εταιρεία οργάνωσης εκδηλώσεων Nmevents, με έδρα το Ρέθυμνο, σας καλωσορίζει στην πιο όμορφη στιγμή της ζωής σας. Εσείς ακολουθείτε τα όνειρά σας, εμείς οργανώνουμε τις πιο μοναδικές εκδηλώσεις μόνο για εσάς.
Η Κρήτη είναι ένα από τα μεγαλύτερα και ωραιότερα νησιά της Μεσογείου, και είναι διάσημη για τη φιλοξενία της. Μπορείτε να συνδυάσετε ένα ταξίδι στην υπέροχη Κρήτη με μια φανταστική εκδήλωση, όπως ακριβώς την έχετε ονειρευτεί.

Οι διοργανωτές εκδηλώσεων με τους οποίους συνεργαζόμαστε, με χρόνια εμπειρίας στο χώρο, μπορούν να σας βοηθήσουν να συντονίσετε όλες τις λεπτομέρειες για την εκδήλωσή σας, να επιλέξετε την τοποθεσία, να αποφύγετε τη σύμπτωση με κάποια άλλη εκδήλωση στο ίδιο μέρος, να συγκεντρώσετε όλα τα απαραίτητα έγγραφα και φυσικά να συνδυάσετε όλα τα παραπάνω με το ταξίδι σας! Οργανώνουμε κάθε είδους εκδηλώσεις όπως πολιτικούς, θρησκευτικούς και γάμους μεταξύ του ίδιου φύλου είτε στην παραλία, στην παλιά πόλη του Ρεθύμνου ή σε έναν από τους αρχαιολογικούς χώρους του νησιού. Σχεδιάζουμε επίσης προτάσεις γάμων στην παραλία με φόντο το κρητικό ηλιοβασίλεμα, πρωτότυπες βαφτίσεις, γενέθλια ή επαγγελματικές συναντήσεις που μπορούν να γίνουν ακόμα πιο επιτυχημένα εάν οργανωθούν σε έναν όμορφο χώρο, ένα ξενοδοχείο ή μια ιδιωτική βίλα.

Επιλέγοντας την Nmevents για τη διοργάνωση της σημαντικής αυτής ημέρας σας, επενδύετε στην προσοχή στη λεπτομέρεια, σε δημιουργικές ιδέες και επαγγελματικές υπηρεσίες που θα σας απαλλάξουν από κάθε άγχος. Έτσι θα μπορείτε να απολαύσετε τη μαγική αναμονή μέχρι τη μεγάλη μέρα.